wtorek, 16 października 2012

Szybki mini sernik na zimno z Oreo i Monte

Wpis NIE jest sponsorowany. 

Zasadniczo nie przepadam za szeroko pojętym nabiałem. Nie lubię kanapek z żółtym serem, twarożku na słono, a jogurtów po prostu nie cierpię:) Dlatego nie odmawiam sobie różnego rodzaju słodkości z białym serem, naleśników, deserów itp.

Właściwie to nie sernik, ale szybki deser. Najlepiej zjeść go od razu, bo ciasteczka są fajne, chrupiące. Do przygotowania użyłam twarożku zmielonego - takiego jak na sernik. Kupuję go w opakowaniach 500g lub 1 kg i wystarcza na kilka razy lub dla większej liczby osób.

Składniki (2 porcje):

- 200 g zmielonego sera białego
- opakowanie ciasteczek Oreo (6 sztuk)
- 2 pudełeczka Monte
- cukier puder do smaku - u mnie ok. 40g


Przygotowanie:

1. Ser biały słodzimy do smaku cukrem pudrem i dokładnie mieszamy. Trzy ciasteczka Oreo kruszymy na parę kawałków i mieszamy z serkiem.

2. Przekładamy masę do dwóch kieliszków. Do każdego na wierzch kruszymy po kolejnym ciasteczku.

3. Na wierzch wykładamy wymieszane Monte i ozdabiamy połówką ciasteczka.

Szybkie, proste i naprawdę smaczne:)


Wpis bierze udział w akcji:


8 komentarzy:

  1. bardzo fajne i co istotne... szybkie w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda kusząco, a w dodatku takie proste w przygotowaniu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja też tu byłem

      Usuń
    2. a wiecie, że ja też tu byłem? :D

      Usuń
    3. Cieszę się, ale następnym razem napisz chociaż, jak masz na imię ;)

      Usuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!