środa, 8 sierpnia 2012

Szybki deser z brzoskwiniami i biszkoptami

Zostało mi parę tych śmiesznych płaskich brzoskwiń, których nazwy nigdy nie mogę zapamiętać (wujek Google podpowiada, że UFO, ale pamiętam, że jest jeszcze jakaś bardziej profesjonalna nazwa).

Postanowiłam "sklecić" z nich coś na szybko, zajrzałam do lodówki i wyszedł mi taki oto deserek... Najwięcej czasu pochłania ubicie śmietany...

Składniki (na 4 porcje):

- 400g serka homogenizowanego (można go zastąpić jogurtem)
- 3 brzoskwinie
- kilka okrągłych biszkoptów
- małe opakowanie śmietany 30% i cukier puder do smaku

1. Na dno szklanki lub kieliszka kładziemy cienką warstwę serka, a następnie kruszymy 3-4 biszkopty na kawałki tak, żeby przykryć serek. Potem kładziemy drugą warstwę serka, trochę grubszą.

2. Brzoskwinie myjemy i kroimy na kawałki. Układamy na warstwie serka.

3. Na koniec ubijamy śmietankę z cukrem pudrem i wykładamy na wierzch każdej porcji. Całość można udekorować listkami mięty lub startą czekoladą..

Pełna dowolność w wyborze owoców;) Smacznego!


Przepis zgłaszam do akcji:


    

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię te brzoskwinie UFO. Tak samo jak deserki tego typu. Zdrowe i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze ta bita śmietanka była mniej kaloryczna! Ale czasami trzeba sobie pozwolić ;)

      Usuń
  2. uwielbiam szybkie desery, zawsze idealne gdy spada cukier :P
    pozdrawiam!,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!