czwartek, 3 kwietnia 2014

Pasta jajeczna z sardynkami

Pasta śniadaniowa - jajeczna z sardynkami

Pisałam, że na blogu pojawią się pasty śniadaniowe i nie kłamałam :) Była już z wędzonego kurczaka, była z tuńczyka, a teraz jajeczna, ale z sardynkami. Prosta w przygotowaniu i fenomenalna w smaku. Wystarczy dobrze doprawić solą i pieprzem oraz dodać trochę świeżego koperku :) Oczywiście, możesz też dodać inne ulubione przyprawy. 

Taka pasta wystarcza na jedno lub dwa śniadania i parę kanapek do pracy, w zależności od liczebności rodziny ;) 


Składniki: 

- 3 - 4 jajka ugotowane na twardo
- 55 gramów (pół puszki) sardynek w sosie pomidorowym
- kilka gałązek świeżego koperku
- ok. 2 łyżek majonezu
- sól, pieprz (do smaku)

Przygotowanie: 

1. Do blendera wrzuć: jajka, sardynki i posiekany koperek. Dodaj dwie łyżeczki sosu pomidorowego z puszki i łyżkę majonezu. Zmiksuj na gładką masę.

2. Dopraw do smaku solą i pieprzem, dodaj ewentualnie jeszcze jedną łyżkę majonezu do uzyskania odpowiedniej konsystencji, zmiksuj krótko.

3. Podawaj z ulubionym pieczywem!



Pasta jajeczna z sardynkami będzie idealnym dodatkiem do ulubionego pieczywa!

2 komentarze:

  1. ciekawy pomysł, takiej nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na odmianę pasty jajecznej, już czuję, że mi zasmakuje :) Na pewno skorzystam, mąż się ucieszy na takie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!