niedziela, 2 września 2012

Grillowane jabłka, czyli pyszny deser z grilla

Od tygodnia siedzę na działce, a co za tym idzie większość obiadów jest z grilla. Rybki, karkóweczka, piersi z indyka itp itd.

Sezon na potrawy z grilla co prawda już się kończy, ale chciałam się podzielić tym prostym pomysłem.

Większość z Was prawdopodobnie jadła kiedyś banany z grilla, bo to dość popularne. Dziś miałam ochotę na deser i zrobiłam grillowane jabłuszka. Próbowaliście? Sprawa jest bardzo prosta - kładziemy jabłka na ruszt i obracamy co parę minut, żeby z każdej strony były miękkie. Najlepsze do grillowania są jabłka nieduże, bo nie przypalą się, a będą miękkie w środku. Na ciepło lubię te bardziej kwaśne, ale słodkie też będą dobre.

Proste, a jakie pyszne!:) Najlepiej smakuje na ciepło!

PS. Przypominam o konkursie i obiecuję, że jak tylko uporamy się z ogrodzeniem, będą pojawiać się nowe przepisy! :)

3 komentarze:

  1. Nie jadłam nigdy owoców z grilla, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pychota. :) Będę musiała sobie takie zrobić. Zdrowa, pyszna przekąska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam :) Zimą zastępują je te pieczone w piekarniku :)

    OdpowiedzUsuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!