środa, 19 września 2012

Śniadaniowa pasta z makreli


Miałam dziś ochotę na dobre śniadanko :) Ta pasta krzyczała do mnie z miseczki "dodaj natkę pietruszki", ale niestety moje zasoby w przyczepie są bardzo ograniczone:) Tęsknię za własnym łóżkiem i dużą lodówką.. ;) Toż nawet to zdjęcie się prosi o listek pietruszki na wierzchu! Ale nie biadolę już, tylko grzecznie piszę przepis.


Składniki:

- puszka filetów z makreli w oleju
- 1 mała cebulka
- 1 ząbek czosnku
- sól, pieprz
- 3 łyżeczki majonezu
- natka pietruszki (niekoniecznie, ale może być też suszona)

Przygotowanie:

1. Makrelę przekładamy do miseczki (bez oleju!) i rozdrabniamy widelcem. 

2. Dodajemy pokrojoną w drobną kostkę cebulkę i posiekany czosnek, natkę. Mieszamy z majonezem, doprawiamy do smaku solą i pieprzem. 

I gotowe.. Szybko, łatwo, a jest to ciekawy dodatek do śniadania. Pastę można jeść po prostu widelcem jak sałatkę albo nałożyć na posmarowaną masłem kromkę chleba. 




6 komentarzy:

  1. taką lubię :) ale raczej na popołudniowe przekąski ^^ ranki wolę na słodko

    OdpowiedzUsuń
  2. Makrelę preferuję jedynie w pomidorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z makreli w pomidorach też pewnie wyjdzie dobra pasta:) Będę musiała przetestować któregoś dnia!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziś zjadłam cztery na śniadanie i do tej pory mam wyrzuty sumienia:)

      Usuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!