piątek, 12 października 2012

Pyszne serowe racuszki


Idealne na leniwe, niedzielne śniadanie... Doskonałe na drugie śniadanie lub deser. Smakują doskonale posypane cukrem pudrem. Ja podałam z prażonymi jabłkami, które dostałam od mamy, ale pasują do nich wszelkie powidła i konfitury. Przepis znalazłam tutaj i od razu postanowiłam wypróbować:) Moja resztka twarogu ważyła 170g i czuć było, że sera mogłoby być więcej.

Składniki:

- 250 g twarogu (mój nie był ani trochę odchudzony;P)
- 2 jajka
- 2 płaskie łyżki cukru
- ok. 5 łyżek mąki
- 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- odrobina mleka

Przygotowanie:

1. Jajka ucieramy z cukrem na gładką masę. Następnie dodajemy pokruszony twaróg i dokładnie miksujemy.

2. Dodajemy proszek do pieczenia, odrobinę mleka (ok. 1-2 łyżki) i stopniowo mąkę. Ciasto ma być dosyć gęste. Jeśli będzie za rzadkie dodajemy trochę więcej mąki, jeśli za gęste więcej mleka.

3. Racuszki smażymy na oleju, kiedy się zarumienią odwracamy na drugą stronę.

Smacznego!!


Wpis zgłaszam do akcji:


4 komentarze:

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!