piątek, 16 listopada 2012

Liebster Blog Award

Bardzo się cieszę, że moja praca została doceniona:) Jakiś czas temu Gohaa, a dziś Leonkot postanowiły "wręczyć" mi wyróżnienie:


Za co bardzo serdecznie dziękuję:)
Oto zasady wyróżnienia:

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Miałam ostatnio problemy z internetem, więc dopiero dziś hurtem odpowiadam na wszystkie pytania. Uchylę rąbka tajemnicy;)

Gohaa zapytała:
1. Jakim zwierzęciem określił/a byś swoją osobę? Jej, to mnie dopiero zagięłaś:) Nie wiem, zodiakalnie jestem lwicą i coś w tym jest, ale potrafię być też łagodna jak baranek;)
2. Wolisz kino, czy teatr? Kino.
3. Jakie jest pierwsze zdanie w książce, którą teraz czytasz? Właśnie skończyłam czytać "Pięćdziesiąt twarzy Greya" i poszukuję drugiej części, więc chwilowo nie czytam żadnej ;)
4. Od jak dawna prowadzisz blog? Od maja 2012, chociaż muszę się Wam przyznać, że mój pierwszy blog pisałam w latach 2003-2006 i nawet jeszcze jest "obecny" w sieci:)
5. Śpiewasz pod prysznicem? Jak będę mieć własny prysznic, we własnym domu to będę śpiewać ile wlezie;)
6. Jaki kolor ma twój ulubiony koc? Fioletowy jak blog Gohy :) 
7. Czy słodzisz kawę/herbatę? Kawę słodzę, herbatę "miodzę".
8. Śpisz w skarpetkach? Nienawidzę:) Choćby nie wiem jak było zimno nie zasnę w skarpetkach:)
9. Szykujesz się już do świąt? Jeszcze nie:) 
10. Jakie jest Twoje ulubione danie? Trudny wybór:) W każdym razie na pewno coś upichconego przez mamę, chociaż jarzynowa taty też mogłaby się tutaj pojawić!
11. Do czego masz słabość? Hmm.. do dobrej kawy! (Czy wszystko musi mi przypominać o moim popsutym ekspresie?)


Leonkot "zapytuje":

1. Tatry czy Bieszczady? Nigdy nie byłam w Bieszczadach i bardzo chciałabym pojechać. 
2. Pierogi ruskie czy pierogi z mięsem? Takie i takie, byle domowe, a nie takie ze sklepu!:)
3. Jeśli wygrasz w totka to... spełnię swoje marzenia ;)
4. Jakie jest Twoje największe marzenie? Wygrać w totka, żeby spełnić pozostałe:)
5. Pepsi czy cola? Obojętne:)
6. Ulubiona książka? Chyba nie mam, każdą czytam raz:) Ostatnio największe wrażenie zrobiła na mnie trylogia Millenium.
7. Kto jest Twoim kulinarnym guru? Blogerzy kulinarni zaskakują mnie inwencją;) 
8. Gordon Ramsey czy Magda Gessler? Gooordoon...
9. Czego byś nigdy w życiu nie zjadł/a? Nie ruszyłabym pająka... ani ślimaka.
10. Co Cię najbardziej denerwuje? Ludzie, którzy obgadują innych. Dlatego, że zazwyczaj jest to bezmyślna i nieuzasadniona krytyka w dodatku za czyimiś plecami. 
11. Na Wigilię barszcz czerwony czy grzybowa? Oczywiście, że barszcz:)

A teraz moje nominacje i pytania:) Chciałabym wyróżnić autorki/autorów blogów:
1) http://relishmeals.blogspot.com/
2) http://przepisy-aleksandry.blogspot.com
3) http://old-white-table.blogspot.com
4) http://time4yourbeauty.blogspot.com.es
5) https://sweetandchili.wordpress.com
6) http://rondelinspiruje-magdagotuje.blogspot.com

Bo "czytuję" i odwiedzam:) A oto moje pytania:

1. W jakim kraju chciałbyś/chciałabyś mieszkać, gdybyś miał/a nieograniczone możliwości?
2. Ulubiona potrawa z dzieciństwa, to...
3. Kawa czy herbata?
4. Wieczór z książką czy przed telewizorem?
5. Czego najbardziej nie lubisz?
6. Jeśli masz napić się alkoholu, co wybierasz?
7. Dlaczego piszesz bloga? 
8. Jesteś typem optymisty czy pesymisty? 
9. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
10. Ile czasu spędzasz przed komputerem?
11. Kto w Twojej rodzinie najlepiej gotuje?;) 

I to tyle:) Pozdrawiam ciepło:)
Ewa

5 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie za wyróżnienie! :)Bardzo mi miło. Postaram się odpowiedzieć na pytania w kolejnym poście

    Barszcz na Wigilię jest niezastąpiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, jeszcze dziś odpowiem na pytanka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy mój komentarz się wczoraj dodał :) ale dziękuję baaaardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie, że masz koc w Gohowymm kolorze!!! Dzięki za odpowiedź:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za wyroznienie :) Bardzo bardzo mi milo :). Lubie poczytac odpowiedzi innych blogerow. Dzisiaj wieczorem powinnam odpowiedziec na Twoje pytania :) Gorace usciski i jeszcze raz dziekuje :))

    OdpowiedzUsuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!