piątek, 14 grudnia 2012

Wyniki konkursu babeczkowego ;)


Nadeszła pora ogłoszenia wyników konkursu :) Trochę trwało zanim podjęłam decyzję, a zgłoszeń było dużo z czego się bardzo cieszę. Pod uwagę brałam wszystkie odpowiedzi, zarówno te nadesłane mailem, jak i te na Facebooku pod warunkiem, że spełnione były wszystkie konkursowe punkty ;)

Długo się wahałam zanim podjęłam decyzję, niestety nagroda była tylko jedna..
Wygrała osoba, której doświadczenia nie są mi obce i sama byłam w bardzo podobnej sytuacji:)

Nagrodę otrzymuje:

Jolanta Piasta

żeby mogła częstować swoich gości ładnymi i kształtnymi babeczkami :)

Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i bardzo proszę o przesłanie adresu do wysyłki za pośrednictwem prywatnej wiadomości na Facebooku.

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i zapraszam do udziału w następnym, który już wkrótce pojawi się na blogu :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję ślicznie! Cóż to będzie za radość dla bliskich, kiedy będą mogli w końcu zajadać się pięknymi i kształtnymi muffinkami! :) Ślicznie dziękuję :)
    Jola

    OdpowiedzUsuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!