środa, 2 stycznia 2013

Sałatka z tuńczyka


Noworoczne postanowienia? A czy kiedykolwiek pamiętałam o nich dłużej niż tydzień?

Noworoczne podsumowania? Może początek roku to dobry czas, żeby coś podsumować? Ja właśnie dziś zamknęłam pewien etap mojego życia. A tak już jest, że jak coś się kończy, to coś innego musi się zacząć:) 

Mam nadzieję, że to będzie dobry rok. Dziękuję, że tu jesteś!

Jeśli lubisz możesz do sałatki dodać oliwki lub groszek.

Składniki:

- puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym
- 2 jajka
- 2 - 3 ogórki konserwowe
- 1 - 2 kawałki papryki konserwowej
- 1 średniej wielkości cebula
- 2 łyżki majonezu
- sól, pieprz

Przygotowanie:

1. Z tuńczyka odlewamy zalewę, przekładamy do miski.

2. Kroimy jajka, ogórki i paprykę w drobną kostkę.

3. Dodajemy majonez, doprawiamy do smaku solą i pieprzem.


5 komentarzy:

  1. Z postanowieniami tez tak mam;) dlatego nie robie.
    Kurde z podanych skladnikow mam tylko puszke tunczyka i majonez:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze możesz doprawić, dokroić trochę cebuli, dodać ten majonez i będzie pasta śniadaniowa :D

      Usuń
  2. Lubię taką sałatkę, często u mnie w domu występuje w podobnym składzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko co z tunczykiem, biore w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!