poniedziałek, 8 lipca 2013

Podsumowanie akcji "truskawkowy zawrót głowy 2013"

Przez ostatnie trzy tygodnie miałam przyjemność prowadzić na Mikserze Kulinarnym akcję "Truskawkowy zawrót głowy 2013". To pierwsza akcja za jaką się zabrałam... zaplanowałam sobie wszystko pięknie - codziennie wieczorkiem przysiądę, obejrzę kilka cudownych przepisów, napiszę Wam parę słów w komentarzach, a na koniec opublikuję piękne podsumowanie z linkami do wszystkich przepisów zgłoszonych do akcji. I? Gdzie te komentarze? Gdzie te linki do Waszych blogów?

No cóż... wystarczy wejść na stronę akcji i zobaczyć ile zgłosiliście przepisów! Kochani, były takie dni, że siedziałam do późnej nocy, żeby w ogóle wejść na każdą stronę, obejrzeć zdjęcia, przeczytać przepis i dodać go do akcji, tak żeby nikt nie musiał czekać tygodnia, aż przepis się pojawi :) Wasza truskawkowa aktywność przerosła moje najśmielsze oczekiwania! I mam nadzieję, że wybaczycie mi, że nie pojawi się w tej notce lista 450 linków do Waszych przepisów... zapraszam na stronę akcji, tam można wszystkie przejrzeć :)

Przez 30 dni trwania akcji 198 uczestników dodało 450 truskawkowych przepisów :) 

Bardzo serdecznie dziękuję Wam za tak liczny udział w akcji! 

Zapraszam do przeglądania archiwum akcji:

http://zmiksowani.pl/akcje-kulinarne/truskawkowy-zawrot-glowy-2013


7 komentarzy:

  1. Jak to pięknie, kolorowo wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, wygląda niesamowicie, a to tylko niewielki wycinek ze wszystkich przepisów :) Sama byłam w szoku jak wielkim zainteresowaniem cieszyła się akcja :)

      Usuń
  2. Jednym słowem Truskawkowe Love :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie ma linka, nie wiem gdzie ta akcja była organizowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niedopatrzenie :) Link już dodany! Dziękuję za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  4. Będę zaglądać i korzystać :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!