wtorek, 1 marca 2016

Zdradzę Wam mały sekret ;)


Kochani, najwyższa pora uzasadnić, dlaczego przez ostatnich parę miesięcy tak mało czasu poświęcałam blogowi. Po prostu niewiele go miałam, a każdą wolną chwilę wolałam poświęcić na odpoczynek, żeby ta mała stópka mogła sobie w brzuchu zdrowo rosnąć.

Kilka tygodni temu zostałam mamą i to jest bardzo absorbujące zadanie ;) Dlatego jeszcze przez jakiś czas wpisy na blogu będą pojawiały się rzadko.

Tymczasem pozdrawiam Was wszystkich ciepło i zachęcam do korzystania z archiwalnych przepisów :)

5 komentarzy:

  1. powodzenia, cierpliwości i dużo spokoju w tym pięknym czasie....szkoda tylko że te maluchy tak szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Dużo zdrówka dla Was obu (po różach na zdjęciu wnioskuję, że to córeczka) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla mamusi:-) i zdrowia dla małej :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :-)pewnie szybko nie wrócisz, ale rozumiemy, dziecko najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Super news :) Serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Wypróbowałeś przepis? Zostaw komentarz, daj znać mi i innym Czytelnikom, co sądzisz :) Dziękuję!